O čem je tento blog?

Praha, Czechia
!!!!!!!!!!!!!! www.scat.webnode.cz !!!!!!!!!!!!!

pondělí 20. října 2008

Tábor od Foresty

Ráda vzpomínám na školní tábory, jako dítě jsem se vždycky moc těšila, takže když mi potom jeden z vedoucích nabídl že můžu jezdit i po základní škole tak jsem neváhala.
Po dosažení plnoletosti jsem pak začala jezdit jako pomocná vedoucí, a tam to všechno začalo.Poprvé jsem se dostala do tábora (už jako vedoucí) který byl asi 8 km od civilizace.
Bylo to celkem fajn, pěkná jídelna, super stany, ale záchodky byly naprosto v dezolátním stavu. Hlavně ty dívčí, které jsme museli uvést mimo provoz.Zbyly nám tedy záchody dva a to asi pro 60lidí z toho 35děvčat.No celkem málo, nemyslíte??
Nastalo krizové řešení. Asi dvacet metrů za původníma záchodkama byla celkem skrytý flek obehnán křovím. Vysekaly jsme tam cestičku nachystaly pět lopatiček a udělaly provizorní WC dívky které se využívalo především na velkou.Lopatičky sloužily k zahrabání hromádky.
Asi v polovině táborového pobytu jsem dostala bolení bříška, a nemohla jsem se vykakat, bylo to dost nepříjemné.Když to trvalo už dva dny, uvařila jsem si čaj s účinky projímadla.
Všichni jsme ten den šli brzo spát protože jsme byly už dost unavení. Asi o půlnoci mě probudily dost silné tlaky v podbřišku a na konečník. Věděla jsem že je to konečně tady, popadla jsem toaleťák a spěchala do křoví. Když jsem tam doběhla slyšela jsem dívčí hlasy.
Byla to Magda s Jitkou, dvě nerozlučné kamarádky. Musely zrovna přijít protože zaujímaly nám holkám tak známou pozici, a při tom si povídaly. Bylo mi blbé tam vlítnout a vykadit se protože jsem věděla že to bude dost řídké a asi i hlučné.
Dobře jsem slyšela co si ty dvě říkají. Jitka si dřepla a hned začala čůrat,Magda měla trošku problém s tamponem ale za chvíli taky čůrala. Jitka dočůrala a bylo na ní vidět že to není konec pořád tlačila a mě bylo naprosto jasné co příde. Za chvíli jsem pozorovala v jejím rozkroku tlusté hovínko, asi měla dost problém dostat to ven. Najednou se ozvala Magda, trošku si prdla a řekla že má bolení a že to musí dostat ven.To už se ale ozývala moje střeva, tak jsem si sundala tepláky a do kalhotek jsem si strčila smotaný toaleťák abych si je nezašpinila.Jitka to konečně dostala ven a v druhé fázi vykadila docela pěknou hromádku řidší stolice. Bylo to moc vzrušující.Vzala papír a utřela se. Dost jsem se divila že se neoblékla, Magda vedle ní naříkala že to nejde a že má velké bolení. Jitka jí tedy řekla ať si lehne na záda a roztáhne nohy jako u doktora.Magda tak učinila ale ptala se Jitky co má v úmyslu.To už jsem to já nemohla vydržet a začala to pouštět do kalhotek , papír naštěstí tlumil všechny zvuky a já cítila jak my to protéká až na spodní stranu stehen.
Mezi tím si Jitka sundala tepláky a kalhotky i s kotníčků a dala je bokem. Sedla si rozkročmo Magdě na bříško směrem k zadečku a začala jí roztahovat půlky a masírovat konečník. Po chvíli začala Magda ze sebe vypouštět vzduch a bylo vidět jak se jí roztahuje zadeček.
Měla jsem velké štěstí ze svítil měsíc a já vše dobře viděla.Jitka špitla:"už to leze pořádně zatlač". Magda tedy zatlačila a vypadlo z ní opravdu velké a tuhé hovínko. Následovala druhá fáze tlačení která byla stejná jako u Jitky hodně řídké stolice.
Najednou se Jitka přehla a začala Magdě lízat poštěváček a strkat jí prsty do prdelky. Magda byla vyděšená ale tolik se jí to líbilo že se nebránila, ale cítila že bude ještě kakat.Snažila se to Jitce říct ale ta ji řekla ať klidně tlačí.Magda se tedy uvolnila a začala strkat prsty do zadečku Jitce. To už jsem to nemohla vydržet a i za cenu toho že bude ostuda jsem tam vešla a navrhla holkám spolupráci. Byli dost překvapené ale neodmítly mě.
Sundala jsem si kalhotky a konečně se pořádně vykadila a při tom jsem se nechala dráždit Magdinou volnou rukou kterou jsem jí řádně pokakala.
Na Magdu to došlo po třetí a zatím co se nechala lízat d Jitky pustila na zem poslední zbytek své řídké stolice. Magda se otřásla orgasmem neskutečného rozměru. Jitka už měla taky na kahánku tak jsem jí řekla ať pořádně zatlačí. Vyšlo z ní také poslední kakání a rozlilo se Magdě po bříšku.Potom už jen stačilo strčit jí d zadečku dva prsty a orgasmus třásl také Jitkou.
Zbývala jsem já, Jitka se zaměřila na mojí mušličku a Magda začala pracovat na zadečku. Bylo to tak silné že už to nešlo udržet, a taky jsem se udělala.
Ležely jsme pokakané v trávě a bylo nám fajn. Já jsem cítila že na mě jdou další tlaky a že budu ještě kakat.Ani jsem se neobtěžovala vstávat a prostě se vykakala v leže.
Z Magdou a Jitku jsme se domluvily že to bude naše tajemství a utíkaly jsme nahaté a pokakané do řeky, abychom ze sebe smyly všechno to kakání a mohly se vrátit do stanu spát.

Žádné komentáře: