O čem je tento blog?

Praha, Czechia
!!!!!!!!!!!!!! www.scat.webnode.cz !!!!!!!!!!!!!

pondělí 20. října 2008

Banán

Zrovna jsem si četla povídku Jitka. Byl večer, já byla sama doma a mohla se v klidu venovat čtení.Brzy jsem se ale dostala k místu, kde si dívky do zadečků cpaly banány. Vyvalila jsem oči a hltavě četla dál. Zkoušela jsem si představit všechen ten tlaka rajcovní pocit plného zadečku. Vrhla jsem se do kuchyně a radostí málem vykřikla. Zbylo mi tu šest banánů!Za pět minut už jsem seděla v pokoji a na stole měla talíř se třemi oloupanými banány. Koukala se na ně a malinko znejistěla. Tohle mám všechno nacpat zadečku? Ta dívka to prý ale zvládla. Rozhodla jsem se zjistit pravdu. Co jde a co nejde. Banány jsem nakrájela na čtvrtiny a v pusince je poradně navlhčila.Trošku jsem si protřela zadeček gelem a pomalinku začala zasouvat prvni kousek. Dalo to trošku práce, ale dostala jsem ho tam. Nedockavě jsem sáhla po druhém kousku a zatlačila ho do prdelky. Šel tam o dost lépe, než ten první. A třetí ještě lépe. Přestávala jsem věrit povídce. Už jsem měla v zadečku třetinu banánu a už jsem začínala cítit pořídnou chuť kadit."Tak to by nešlo!", řekla jsem si, natáhla kalhotky a udělala jsem si "kolečko" po bytě. "Tohle prostě rozchodím". Po pár minutách jsem dostala opět chuť experimentovat. Na talířku mě čekala ještě pěkná spousta banánů. Rychle jsem si do zadečku zasunula poslední čtvrtku a pocítila slabou křeč. Óóó jé, začínala jsem tušit neštěstí. Ale to bych nebyla já. Nutkavý pocit potřeby akat jsem řešila dalšími kousky banánů. Když už jsem do sebe soukala druhý měla jsem co dělat. Celé bříško mě svíralo. Vzpomínala jsem, kdy jsem byla naposledy kadit. Minulý den ráno! To bude nadělení! Vzrušila mě představa, co ze mě všechno vyjde, kolik toho bude a začala si do prdelky cpát první kousek třetího banánu.Stihla jsem jen první kousek. Pak jsem polekaně ucukla. Stahla si kalhotky zpatky a rozhodla se dál zatím nepokračovat. Nekontrolovateně jsem si totiž prdla a bála se, že všechno vykadím. Opatrně jsem se zvedla stoupla si. Zase jsem si uprda, tentokrát mocněji. Bylo mi jasné, že už to asi nevydržím a rozběhla se k záchodu. Ve chvíli, kdy jsem sáhla na kliku bylo jasné, že je konec. S obrovským prdnutím mi do kalhotek vystřelila první várka banánů. Misto na záchod jsem vlezla do vany a už se ničemu nebránila. Na zadečku se mi udělala obrovská boule. Pak už se vše dralo na svobodu i z kalhotek. Nejdřív jen žlutá kaše, která se pak barvila do hněda. Nakonec už ze mě šla jen hnědohnědá kaše. Slastně jsem zabořila ruku do kalhotek a vytahla ji. Byla celá špinavá od hnědých žmolků mojí stolice. Otírala jsem si ji o prsa, zajížděla ke kundičče a vubec, perfektně si to dělala. Za pár minut už jsem byla alespoň třikrát hotová a tělo celé zlatohnědé.Skoro dva a pul banánu. Kolikpak zvladnete vy?

Autor: nicolliascat@seznam.cz

Žádné komentáře: