O čem je tento blog?

Praha, Czechia
!!!!!!!!!!!!!! www.scat.webnode.cz !!!!!!!!!!!!!

pondělí 20. října 2008

Povídka o mém zážitku

Nudil jsem se, byl jsem pěkně nadrženej a přítelkyně byla ve Francii,tak jsem zabrousil na xchat, založil jsem si místnost Pervers a v popisu místnosti napsal:pro perversní holky a ženy,piss,kaviar atd.
Po nějakém čase jsem tam měl dvě holky,tedy podle nicku,jeden spíš chlap,ale ta druhá se mi zdála být opravdová perversní holka, což je na chatu spíš vyjímka. Po chvilce povídání kdy mi řekla, že by chtěla opravdu perversně si užít v reálu jsem si jí řekl o tel. a čekal jsem zase nějakou výmluvu, ale bez problémů mi dala číslo a tak jsem hned volal, ozvala se hezký holčičí hlas, zeptal jsem se jestli je to ona a hned se zaradoval.
Dali jsme si sraz za hodinu na Vinohradské v restauraci,byla tam dříve než já, byla to hezká mladá buchta a vypadala děsně nevinně, ale ještě než jsem dopili kávu řekla mi, pojď jdeme ke mně, nemůžu to vydržet.Měla pronajatou garsonku, autem asi 10 min. od restaurace, sedl jsem si a malinko zapřemýšlel, jestli bude opravdu chtít všechno co jsme si psali na chatu, šla se převléknout a vrátila se v mini šatičkách, ocas mi stál hned jak jsem jí viděl, vlastně už když jsem čekal.
Chytl jsem jí za zadeček a pošeptal, vykuř mi ho, nedá se to vydržet, rozepla mi kalhoty a přisála se mi na ocas,miluji mokrý čůráky řekla když olízala můj žalud, stoupla si a strčila mi jazyk od toho do pusy, líbali jsme se, držel jsem jí za zadek, jednu nohu vtlačenou mezi její stehna a ucítil horko, ona to pustila do kalhotek, prosakovaly se jí šatičky a mě kalhoty na noze, mačkala se mi kundou na tu nohu chcala a vzdychla u líbání jak u šoustání.
Položil jsem ji na ty pochcaný dlaždíčky, sundal mokrý kalhoty ze sebe a řekl, musím vidět a olízat tu pochcanou píču i zadek, přisál jsem se na kalhotky, mokrý od moči, vycucával to z nich, ještě trochu zatlačila a zbytek horkých chcanek jsem měl v puse,dal jsem kalhotky na stranu a olizoval poštěváka, kundu a jezdil až do análu, děsně tekla, míchalo se to ze zbytky moče a chutnalo to výborně, čůrák mi mohl prasknout,vzdychala,tedy spíše křičela a povídá,pochčij mě celou,jsem tvoje nadržená kunda a na nic jiného nemyslím, stoupl jsem si nad ní, chvilku čekal až to půjde a začal na ní chcát svoje horký chcanky, otvírala pusu, nastavovala kundu aby jí ani kapka neutekla, lehl jsem si na ní, strčíl do tý mokrý vyholený díry a dochcal to tam, udělala se u toho.
Vytáhl jsem čůráka z toho mokra a dřepl si Renatce nad pusu, hned jsem cítil jazyk na koulích a v zadku, rozevírala mi půlky a strkala co nejhlouběji, honil jsem si čůráka a něvěděl co se mi dřív chce, jestli se vystříkat, vychcat, nebo posrat.Jazyk v mojí prdeli mě přiváděl k zoufalství, chvílemi mi tam strkala prst, pěkně hluboko, vytahovala a olizovala, čůráka jsem si jen zlehka přejížděl, protože bych hned stříkal, zeptal jsem se opravdu to chceš ? jo jo jo,chci to skučela, začal jsem tlačit, cítil jak se mi roztahuje anál, komentovala to slovy, zatlač pořádně, chci tvoje hovno na kozách, kundě, vymrdám se s ním jako špinavá kurva, poser mě celou, půlka hovna už byla venku a cítil jsem jak mi u toho olizuje prdel kolem něj.
Dopadlo jí na její malý kozy, rozmazávala si ho po nich, sjela rukou na kundu a honila se, myslím že o sobě vůbec nevěděla, dal jsem zbytek hovna stranou, lehl si na záda a napíchl si Renatu tou špinavou píčou na čůráka, byla mokrá, horká, pochcaná a špinavá od její posraný ruky, vykřikl jsem na ní dělej a teď se poser u mrdání, začala intenzívně tlačit, cítil jsem jak se jí z toho stahuje píča a chcanky se valily přes můj ocas ven, ouuu ouuu vykřikovala, už to leze, nadzvedl jsem jí, poser se mi na čůráka říkám, byla těsně nad ním a kousky hoven horkých hoven mi začaly padat na ohon, nedalo se to vydržet, otočila se, posranou špinavou prdelí si mi sedla na hruď a začla mi upatlanýho čůráka kouřit, strčíl jsem jí do umatlané prdele prst zajel tam celej po jejích hovnech kluzkej a začal jsem stříkat mrdinu do pusy, všechno spolykala, olízala žalud, koule i špinavej zadek a unavená lehla vedle mě.

Žádné komentáře: