O čem je tento blog?

Praha, Czechia
!!!!!!!!!!!!!! www.scat.webnode.cz !!!!!!!!!!!!!

pondělí 20. října 2008

Psí toaletní otrok 4.část

...Když už jsem propadal naprostému zoufalství a ztrnulé tělo vůbec necítil, ozvalo se vrznutí dveří a pak pomalé kroky. Začal jsem křičet o pomoc, ale nikdo mi neodpověděl. Místo toho náhle zmizel i poslední paprsek šerého světla a otvor nade mnou se zakryl. Napjatě jsem čekal, ticho bylo tíživé. Pak mi rovnou do obličeje začala kapat teplá moč, která zesílila v souvislý proud. Byl jsem v latríně uvězněn tak nešťastně, že jsem tvář nastavoval přímo proti záchodovému otvoru a nemohl uhnout. Chcanky dopadaly na mou tvář, tekly mi i do očí a já zoufale volal a prosil o milost. Vůbec žádná odpověď. Nakonec se proud zastavil a já uslyšel, že se dotyčná slečna zavrtěla. Po chvilce se mých úst cosi dotklo. Než jsem se stačil zamyslet, odhalil mi tajemství vlastní nos. Páchnoucí mazlavá hmota byla čerstvé hovno, které dotyčná tlačila přímo na mou hlavu. Začal jsem hystericky křičet, ale lejno se jen odtrhlo od konečníku a tíživě dopadlo na můj obličej, kde zůstalo vězet. Můj řev neutichal. Byl jsem krajně zlomený, odhodlaný udělat cokoliv. Křičel jsem však dobrých pět minut, než dotyčná vstala ze záchodu a po chvilce přemýšlení odkryla horní desky nad mou hlavou. V první chvíli jsem se vůbec nemohl pohnout. Zíral jsem do šera nad sebou a viděl, že dívka, která se na mě před chvílí vymočila i vykadila, je brunetka v azurových plavkách. Konečně jsem pohnul zdřevěnělou hlavou a mazlavé hovno mi spadlo do klína.
"Řveš jako pavián, ty neposlušný pse!" zlobila se paní, ale pak se jí v obličeji mihnul škodolibý úsměv. "No? Měla bych Tě zavřít zpátky do záchodu a nechat tě tam na noc! Už se stejně blíží večer!" Má reakce byla fatální. Začal jsem zoufale kňučet a kvílet, neodvažuje se promluvit. Brunetka se chvíli bavila a pak se nade mnou sklonila. Chytla mi rukou mou špinavou bradu a řekla přísně: "Slibuješ, že uděláš úplně všechno, co budeme chtít? Bez jediného zaváhání?!" Divoce jsem přikyvoval a kňučel. Brunetka se spokojeně narovnala a přikázala mi, abych vylezl z latríny. Měl jsem však svázané ruce a ukázalo se, že to bez pomoci nepůjde. Brunetka mě tedy rozzlobeně vytáhla, donutila mě lehnout si tváří na prkennou podlahu a přišlápla mi střevícem hlavu. "Takhle si to nepředstavuju, ty ničemo! Budeš poslouchat na slovo, rozumíš?!" Bál jsem se jakkoli zareagovat, jen jsem tiše zakvičel jako štěně.
"Dobře. Teď pojď za mnou, paní tě potřebujou!" Plazil jsem se nemotorně ven z kadibudky a musel přivírat oči před odpoledním sluncem. Na trávníku přešlapovaly blondýna s rusovláskou. "Kde jsi tak dlouho? Už to nevydržím!" Blondýna se nade mnou rozkročila, prudce mi přitáhla hlavu do rozkroku a přikázala mi přisát se ústy na její dosud vlhké saténové kalhotky. "Ať máš tlamu přesně na kolečku," ukázala výhružně na zažloutlou skvrnku. Poslušně jsem se přitulil a za moment se přes lesklou látku do mých úst řítil horký pramen moči. Zběsile jsem lokal a snažil se nevnímat, jak mě blondýna kudlí za vlasy. Moč mi za chvíli stříkala po celém těle. protože proud nebral konce. Blondýna mi vrazila obličej do pochcané látky a vzrušeně vzdychala: "Vyznej lásku své paní! Dělej!" Bral jsem si její kundu divoce do úst, funěl jsem do páchnoucích kalhotek a lízal z nich poslední kapky hořké moči. Blondýna mě však neurvale odmrštila rovnou do rukou rusovlásky. Ta mě porvala ještě tvrději a vtlačila si mou tvář do černých plavek, neskutečně páchnoucích usazenou močovinou. Okamžitě na mě začala čůrat, takže po mně chcanky tekly horkým proudem. Semknul jsem rty kolem její svatyně a poslušně hltal nový příval. Chtělo se mi kašlat, ale byl jsem příliš vystrašený. "Tak lízej!" zakřičela rusovláska a nutila mě, abych její močící kundu olizoval a líbal. Tak jsem střídavě pil a střídavě po sobě nechal chcát. Srazila mě k nohám do trávy, ale to už si přede mě dřepla brunetka a řekla: "Zapomněl jsi mi na záchodě vyčistit prdelku, pejsku!" Sedla si s roztaženýma nohama, přitáhla mou vysílenou hlavu do klína, a zatímco jsem funěl do zechcané plavkoviny, laškovala se mnou: "Nemůžeš se k prdelce dostat zepředu, viď?" Proto se obrátila, lehla si na břicho a donutila mě, abych se nosem zavrtal do úzkého, zahnědlého proužku plavkoviny mezi jejími půlkami. Překonával jsem krajní odpor. Brunetka se chvíli smála, pak si prstem odkryla růžový zadek a než jsem se nadál, některá z dívek mi vtlačila hlavu hluboko do prdelky. Ihned jsem začal poslušně lízat a cítil v ústech hořkou pachuť výkalů. Musel jsem lízat velice pečlivě a dlouho.
Blondýna mě nakonec popadla za kštici a bolestivě mě odtáhla od smějící se brunetky. "Teď mě omrdáš a běda ti, jestli se uděláš dřív než já, ty špinavá tlamo!" Vzala do rukou můj zcvrklý penis a zakřičela: "Jak to, že ti nestojí ocas, pse?! Nevzrušuje tě snad tvá paní?!" Omluvně jsem kňoural, bezmocně leže na zádech. Přistoupila ke mně rusovláska, rozkročila se přede mnou, rukou mi natočila tvář ke svému klínu a laškovně prohodila: "Já už se postarám, aby se pejsek vzrušil!" Docela něžně mi pak vtlačila tvář do mokrých plavek, přičemž dávala dobrý pozor na to, abych se do kundy zavrtával nosem a abych zhluboka vdechoval její vůni. Blondýna mi zatím vzala penis do svých úst a začala ho kouřit. Bylo to šíleně vzrušující, i přesto, že jsem byl vyděšený a unavený. Rusovláska mě vískala ve vlasech a chtěla, abych jí počůranou plavkovinu lízal jazykem. "Hezky mě pusinkuj, miluješ mě přeci, viď?" Vysával jsem poslušně kapky moči z páchnoucích plavek, funěl mezi rusovlásčiny nohy a blondýnka mě kouřila tak obratně, že jsem byl za chvíli silně vzrušený.
Rusovláska odstoupila, spokojeně na mě pohlédla, ale to už si nade mě blondýna dřepla a poodtáhla si rukou pochcaná bílá tanga, aby se mohla narazit na můj ztopořený pyj. Vnikl jsem do její roztoužené, horké, promočené kundy a zatočila se mi hlava blahem. Blondýna se začala kroutit, sklonila se nade mnou a já se tak ústy dotknul jejích obřích prsů. "Cucej mi ty kozy, otroku!" přikázala přísně a nabodávala se na mě o to divočeji. Cítil jsem, že s takovou dlouho nevydržím.
Tu však znovu přistoupila rusovláska a řekla: "Lízání ti šlo hezky. Musíme tvou mlsnou tlamičku zaměstnat!" Blondýna jí asi rozuměla, protože se svůdně zaklonila a udělala tak své milence prostor. Rusovláska si dřepla nad mou hlavou a poodtáhla své vlhké plavky. "Lásko, podrž mi toho pejska, prosím!" zavolala na brunetku a ta mi pevně chytla hlavu, abych se nemohl kroutit. Rusovláska si uprdla přímo do mého obličeje a začala ze sebe tlačit světlehnědé měkké hovno. Zoufale jsem se vzepjal, ale tím jsem se jen víc vkroutil do šukající blondýny a ta spokojeně zavrněla. "Ano, brouku! Mrdej mě po svém psím způsobu!" Kňučel jsem, ale lejno už se dotýkalo mých rtů. "ŽER!" zařvala brunetka, kterou jsem neviděl, a já poplašeně otevřel ústa. V tu chvíli se měkká šíša odlepila od rusovlásčina zadku a spadla mi do pusy. Chtělo se mi zvracet, ale rusovlásce to nestačilo. Podřepla teď níž a rozvernými pohyby rozmazala své hovno po celé mé tváři. Pak se smíchem vstala, přede mnou se objevila brunetka a střevícem mi nacpala všechny vyčnívající výkaly do úst. Začal jsem brečet zoufalstvím, ale to už se nade mnou opět sklonila blondýnka a dotýkala se mé posrané hlavy svými prsy. "Dudlej, dudlej svou paní, pse!" Polknul jsem hovno ve svých ústech a začal ústy cucat obrovité bradavky, takže jsem je celé zamazal od výkalů. Blondýnka se rozohnila a šukala mě teď jako pominutá. Hrozně mě to vzrušovalo a už už jsem chtěl vystříknout, ale před mou hlavou se teď objevil úplně pokaděný rusovlásčin zadek. Hovno bylo rozmazané po obou půlkách a úzký proužek černých plavek byl teď kromě moči celý zamazaný lejnem. "No? Co máš dělat?!" přikázala paní a já musel jazykem slízávat kusy páchnoucího trusu z rusovlásčiny nádherně formované prdelky.
"Není na tobě vidět, jak jsi paničce vděčný!" napomenula mě brunetka a vtlačila mi mou hlavu do rusovlásčina zadku. Posedle jsem otevíral ústa a hltal nalepené kousky hovna ze slečniny prdelky. "Máš úplně špinavou tlamu, ten pes je nezvladatelný!!" rozčilovala se brunetka. "Zase, abych to napravovala já!" Za vlasy mě surově odtáhla od vyšpuleného rusovlásčina zadku, převrátila mě na záda a klekla si obkročmo nad můj obličej, takže ke kontaktu chyběly maximálně tři centimetry. "Nevyplýtváš ani kapičku, je ti to jasné?!" Nato se slastně protáhla, začala se líbat s rusovláskou a v azurovém klíně rostlo tmavé kolečko. Pramínek moči se prodral ven a zurčel teple do mých úst. Polykal jsem jako o život, brunetka mi však vůbec nevěnovala pozornost a nechala si od rusovlásky hladit obrovitá prsa, nacpaná do plavek. Když dočůrala, pohlédla na mě a nespokojeně zakroutila hlavou: "Ale takhle ses jenom napil mého nektárku a čumák máš pořád špinavý!" Nakonec pomalu dosedla na můj obličej, takže jsem se vnořil celou tváří a nosem do promočené páchnoucí plavkoviny. Brunetka se začala vlnit a otírat se klínem o můj obličej. Když nakonec vstala, měla plavky v rozkroku zamazané od výkalů.
Mé vzrušení zatím dostoupilo vrcholu. Ani mučení už nedokázalo převážit obyčejný pud. V blondýnčině kundě to slastně čvachtalo, nastavila mi svá nahá prsa a poručila: "Dělej, očisti mi bradavky!" Cucal jsem obrovité tvrdé dudlíky, slízával z nich pot a rozmazané lejno. Věděl jsem, že orgasmus přijde během několika vteřin, Můj dech se zrychlil, začal jsem se třást po těle a blondýna mi s radostí tlačila hlavu mezi své kozy. "No tak, vystříkej mi píču, pejsku! Honem!" Vlnila se na mě jako bohyně, aby se můj penis vkroutil do co největší hloubky jejích milostných šťáv. V posledním okamžiku však blondýna provedla neuvěřitelnou věc. Mrštně se nadzvedla, vyklouzla mi, a než jsem se nadál, rozesmátá brunetka mi pevně svírala nalitý penis u kořene, aby tak zabránila orgasmu. Zručně přes něj s pomocí rusovlásky přehodily kožený řemínek a utáhly pevnou smyčku. Byl jsem teď podvázaný, na zoufalé hranici vyvrcholení, roztoužený a rozechvělý, ale nemohl jsem vystříknout. Blondýnka si svůdně klekla před mou hlavu, přitáhla si mě za vlasy k mokrým lesklým tangám a zašeptala: "Chtěl by pejsek paničku?" Kňučel jsem o milost a zvedal zrak k blondýnčině půvabné tváři. "Nene," opravila mě svůdně a stlačila mi hlavu ke klínu. "Tady je tvá svatyně. No? Popros svou paní o milování!" Začal jsem zběsile lízat počůraný satén, močovina ostře páchla. "No tak, jak to mám ráda?!" řekla blondýnka měkce a položila lehce dlaň na mou hlavu. Okamžitě jsem zavrtal nozdry do nejmokřejšího bodu blondýnčina svůdného klína a funěl mezi paniččiny krásné nohy. Vrněla blahem, slastně se kroutila a přikázala mi, abych ji také líbal. Zasypával jsem počůraná tanga stovkami hubiček a nezapomínal čichat paniččinu moč. Můj penis cukal neovladatelným vzrušením.
Blondýnka se spokojeně protáhla, vstala, a obešla mě pomalým obloukem. Dřepla si nad mým klínem, hladila něžně můj rudý, krví nalitý penis a druhou dlaní si přejížděla po přiléhavých mokrých kalhotkách. Nad mou hlavou se sklonila brunetka. Její krásné bohaté vlasy zavoněly a ona mi olízla tvář. "Panička je krásná, viď, pejsku?" Blondýnka se na ni zamilovaně usmála, poodhrnula si proužek v rozkroku a jediným zručným tahem mi osvobodila tvrdý penis z řemínku. Zároveň svůdně dosedla a pohltila mě tak do horké mokré kundy. V tu ránu explodovala má ejakulace. Začal jsem divoce stříkat a házet celým tělem, ale brunetka mi zafixovala hlavu a přisála se mi na rty. Líbala mě neuvěřitelně mokře a hluboce, její jazyk mě laskal k zešílení a já nekonečně stříkal do sténající blondýnky. Dívky se laškovně zasmály a blondýnka se mi vyprostila. Vyčerpaně jsem ležel na trávníku a nechal se líbat vzrušenou brunetkou...

autor: Urofil

Žádné komentáře: