O čem je tento blog?

Praha, Czechia
!!!!!!!!!!!!!! www.scat.webnode.cz !!!!!!!!!!!!!

pondělí 20. října 2008

Přesčas

Občas, jako asi každý, se zdržím déle v práci. Byl jsem opět nucen pod tlakem nějakého termínu zdržet se déle, než obvykle. Ale měl jsem i jiný důvod. Náhle se ozvalo chřestění klíčů ve dveřích - někdo si asi myslel, že je zamčeno. Dveře se otevřely a vešla p. uklizečka. Byla oblečena do klasického dlouhého silonového pracovního pláště. Byl jasně oranžový, bez rukávů, se zapínáním na knoflíky, na první pohled již dost obnošený a ušmudlaný, velmi těsně obepínal její tělo. Vzhledem k letnímu období pod ním prosvítala jen černá podprsenka, ve spod neměla kalhoty ani punčochy, byla jen tak "naboso". Na rukou měla žluté gumové rukavice. Byla vysoké silnější postavy, vcelku pohledná.Nebylo to zdaleka poprvé, co jsme se tu takhle setkali. Bylo jasné, že si budeme opět slušně užívat."Vy tu ještě strašíte ?", zeptala se spíše naoko podrážděně."Práce nepočká" zahuhlal jsem, a začal balit své "papíry". "Ukažte, já vám to tu trochu utřu", řekla, a už nade mnou stála a pucovala mi hadrem stůl. Její výstřih jsem měl téměř v obličeji."Moment, já se trochu odsunu", zakoktal jsem."To není vůbec potřeba, jenom se ještě támhle natáhnu a bude to", řekla a ještě více se ke mně naklonila. To už jsem viděl její mohutné poprsí v detailu. Napínalo se jí pod pracovním pláštěm, že jsem myslel, že knoflíky nevydrží. Potom se začala věnovat luxování a já se ještě chvíli přehraboval v nějakých materiálech. Nemohl jsem se ale moc soustředit, předchozí okamžiky mě zbavily myšlenek na práci.Po chvíli jsem zvedl hlavu od stolu a upoutal mě její pořádný zadek, vystrčený přímo na mně. Jak luxovala, zvolna se houpavě blížila přímo ke mně. Silonový plášť se jí vlnil na těle a já dostal chuť jí po něm plácnout. Můj ostych však prozatím zvítězil a tak jsem se jen kochal tím nádherným pohledem. Po chvíli se již přiblížila natolik, že jsem si všiml, že pod svým pracovním pláštěm nemá ani kalhotky! Stále se blížila, až se mě začala dotýkat. Jemné šustění jejího oranžového pláště mě začalo opravdu rozpalovat. Rozhodl jsem se k akci. Ze skříně jsem vytáhl svůj pracovní oděv, připravený pro tuto příležitost. Byl to dlouhý bílý silonový pracovní plášť. Kvapně jsem si jej oblékl."Nepřeháníte to s tím úklidem?" řekl jsem poněkud udýchaně a uchopil jsem ji oběma rukama za její mohutnou zadnici. To byl klíčový okamžik. Zastavila se a hučení vysavače náhle ustalo. Začal jsem jí přejíždět rukama po zadku, byl krásně měkký, teplý a přes silonový pracovní plášť nádherně hladký."Dělej, hlaď mě", přešla na tykání.Pokračoval jsem v masírování jejího pozadí. Potom jsem jí začal pomalu vyhrnovat plášť. Ještě více se rozkročila. Objevila se pěkně tvarovaná, trochu tučnější zadnice. Zároveň mě ovanul silný zápach zpoceného přirození, umocněný pachem moči. Mé vzrušení se začalo stupňovat a cítil jsem, jak mi tuhne můj úd."Dneska bylo hodně horko že?" utrousil jsem jakoby mimochodem."Bylo, proto jsem asi trochu zpocená"."To teda jo, je vám pořádně cítit kunda", zareagoval jsem, i když jsem zůstal u vykání."Asi jo, ale to patří k životu ne?" Všiml jsem si, že se začíná třást vzrušením."K sexu určitě", odpověděl jsem. "Lehněte si na stůl". Udělala co jsem řekl a já její kundu podrobil důkladnější kontrole. Roztáhl jsem ji pysky a zblízka dlouze přičichl. Zápach byl velmi intenzivní a koncentrovaný, takhle nemytou kundu jsem ještě nezažil. Při podrobnějším zkoumání jsem v záhybech jejích stydkých pysků a okolo močové trubice zaznamenal nezvyklé množství žlutobílé mazlavé velmi intenzivně páchnoucí hmoty - smegmatu. "Teda vy jste ale smradlavá špindírka", komentoval jsem své zjištění. Jen se pousmála a ještě více roztáhla nohy. Zabořil jsem jí obličej do rozkroku a se slastným sténáním nasával ten nádherný zápach z její zasmrádlé kundy. Můj úd už byl tvrdý na kost."Uvidíme, jak jsi na tom ty", probrala se ze slastného vrnění. Otočila se ke mně, červená vzrušením a začala jemně hladit můj úd a jezdit s ním po svém oranžovém pracovním plášti. Potom jemně a pomalu přetáhla předkožku, což jsem doplnil slastným zahekáním."Nejsi na tom o moc líp, ty čuně!" vytrhlo mě ze zasnění. Viděl jsem jak mi očuchává žalud, pravda, poslední dny z hlediska hygieny trochu zanedbaný. Musel jsem jí dát za pravdu. Pak ho uchopila a začala jej utírat do svého silonového pracovního pláště. Byl to krásný, chladivý pocit. Šustění jejího oranžového pláště mě uvádělo do varu."Za pár dní bude ten plášť tak špinavý, že ho budu stejně muset prát", řekla jakoby mimochodem. Pak ho náhle pustila, otočila se ke mně zády a opřela se rukama o můj pracovní stůl a opět na mě vystrčila zadnici. "Dodělej, ty prasáku, co jsi začal, musím taky dneska někdy dokončit úklid", poručila.Roztáhl jsem jí půlky a pomalu začal jezdit žaludem po povrchu její již hodně promáčené kundy. Pak jsem jemně zatlačil a už ho nořil do její teplé kundy. Zápach obou přirození umocňoval mé vzrušení. Začal jsem pomalu přirážet a hladit prsa přes její pracovní plášť, pomalé pohyby a šustění silonových pracovních plášťů o sebe jsem si opravdu vychutnával. Náhle se ozval jistý nezaměnitelný zvuk, velmi táhlý a hlasitý - zkrátka, paní uklizečka si po tom tělocviku pořádně ulevila od tlaku ve střevech. Vzhledem k naší poloze jsem brzy zacítil typický silný zápach. Tento spontánní projev mě sice překvapil, nebyl mi však vůbec nepříjemný. Paní uklizečka to nijak nekomentovala a pokračovala v hlasitém sténání. Zrychlil jsem tempo přirážení a cítil, jak i mé vzrušení stoupá. Další mohutný pšouk na sebe nenechal dlouho čekat."Děláte okolo sebe pořádný průvan" okomentoval jsem její zemitý projev nasávajíce intenzivní zápach vycházející z pod jejího pracovního pláště."Něco divného jsem asi snědla, trochu mě bolí břicho", řekla již trochu omluvně. Proto jsem jejím dalším "projevům" tohoto typu nevěnoval pozornost, což jak se ukázalo, byla chyba. Přestával jsem se ovládat a drmolil jsem směsici dalších, velmi vulgárních výrazů. Po chvíli následoval další prd, svojí hlasitostí překonávající předešlé. Tento zvuk však postupně přecházel spíše do bublání a já na svém břiše náhle ucítil teplé vlhko. S překvapením jsem sledoval, jak p. uklizečce z konečníku na mé břicho proudí řidší, kašovitá stolice. Úlevně zahekala a ještě více zatlačila. Množství nakysle páchnoucí stolice bylo obrovské. Po počátečním šoku jsem opět začal přirážet do její kundy. Spokojeně zavrtěla zadnicí tím dokonala dílo zkázy na mém bílém pracovním plášti. Svoji práci zakončila ještě jedním fortelným pšukem."To se mi ale ulevilo", řekla nenuceně.Už jsem se téměř neovládal. Začal jsem divoce přirážet. Pláště se zvyšováním tempa stále více šustily. Její stolice se důkladně rozmazávala také po její zadnici."Vystříkej to semeno na můj pracovní plášť, ať nenaděláš svinčík", usměrnila mé další jednání.Vyškubla se mi, svalila se na zem. Lehl jsem si na ni a divoce jsme se objímali v našich zasraných silonových pracovních pláštích. To už bylo na mě moc. Začal jsem zrychleně dýchat a cítil jsem, že přichází opravdu silný orgasmus. S chroptěním v neuvěřitelně dlouhém orgasmu jsem sprchoval její silonový pracovní plášť poryvy hustého bílého spermatu. Dal jsem si záležet, abych postříkal co největší plochu. Potom jsem se na ni bezvládně sesunul a omdlel.

Žádné komentáře: