O čem je tento blog?

Praha, Czechia
!!!!!!!!!!!!!! www.scat.webnode.cz !!!!!!!!!!!!!

pondělí 20. října 2008

Martina 5 - scat

Ráno jsem se probudil asi okolo deváté. Už jsem zase šel chcát. V noci jsem byl snad pětkrát. Ta mrška měla pravdu. To množství vypitých tekutin ze včerejšího večera mě pěkně prohánělo. Martina byla schoulená pod dekou jako malá holčička. Jakpak asi vypadá její plenka. Je suchá nebo mokrá. Tak rád bych zjistil jak na tom je. Spát už se mi nechtělo a tak jsem si šel do obýváku zapálit cigaretu.
Když jsem dokouřil vrátil jsem se do ložnice. Martina se převalila na záda a já sledoval tu překrásnou dívku s rozhozenými vlasy na polštáři jak sladce spí. Najednou jsem na její tváři zahlédl slastný úsměv. Nohy měla pod dekou lehce roztaženy. Vypadalo to jako by si právě ulevovala. Najednou otevřela oči a zadívala se smyslně na mě. "Dobré ráno miláčku."
"Dobré ráno."
¨Tome na co myslíš" všimla si mého nepřítomného pohledu. "No myslím na to co si teď právě udělala." odpověděl jsem po pravdě, neboť jsem před ní stále víc ztrácel veškeré zábrany.
"Tak pojď ke mně do pelíšku a já ti to pošeptám."
Lehl jsem si k ní pod deku a přitulil se.
"Tak co myslíš, že jsem dělala?" zeptala se.
"Připadalo mě to jako by ses počůrávala. Ale možná to byl jen výplod mé fantazie."
"Z části máš pravdu."
Jak z části. Buďto to pustila, nebo ne. Žádná další varianta snad není.
"To nechápu."
"Víš teď ráno se mě nechtělo jen čůrat. Já jsem včera nebyla celý den na velké a teď to na mě nějak přišlo. Máš vedle sebe velkou pokakanou holčičku."
Takže ona je zechcaná a zesraná. V první chvíli se mi to trošku hnusilo, ale můj pták měl na věc jiný názor. Stál jak svíce v pozoru a hučelo v něm jako v úlu. Martina se mezitím otočila na bok zády ke mně a igelitový zadeček vyšpulila proti mně až se můj čůrak bořil do jejích plínek. "Chci tě, strašně moc. Sundej mi ty podělaný plíny a vošukej mě."
"Dobře. Když ti je ale tady sundám bude zasraná celá postel. Počkej chvilku." Vyskočil jsem z postele a než jsem došel do koupelny pro starou osušku, otočila se zpět na záda a hodila deku na zem. Přes igelit bylo vidět, že plíny toho mají dost za sebou. Zepředu byl vidět velký žlutý flek. Strčil jsem pod ní osušku a jal se sundávat plastikové kalhotky. Martina nazvedla zadeček a pak natáhla nohy tak abych je mohl úplně sundat. Ložnicí se začal šířit zvláštní ozón. Ležela přede mnou pouze zabalená v plence a bradavky jí z prsou trčely jak dva majáky. Lehce jsem jí pohladil a ústy se přisál na její kozy. Martina lehce vyjekla a zadečkem rejdila po osušce, takže si ten náklad musela všude rozmazat. Rukou jsem zajel na plenku. Byla hezky navlhlá. Zmáčknul jsem její rozkrok vší silou, až se otřásla. "Tak už dělej, voprcej mě, tu malou zasranou děvku a nastříkej mi tu svou mrdku do huby." Rozepnul jsem suchý zip a rozbalil plenku. Předek byl pěkně nasáklý a mezi půlkami byla vidět pěkně velká hnědá hromada, kterou musela mít rozmatlanou po celém zadku. Prsty jsem začal projíždět její lasturku. Poštěvák měla nádherně rudý a tvrdý jako kámen, ostatně jako můj čůrák. Chvíli jsem jí dráždil rukou a pak pomalu zasunul svůj kolík. Martina sténala rozkoší a já přirážel jako smyslů zbavený. Stále jsem se ale nemohl zbavit myšlenky jak asi vypadá její nadělení. Klekl jsem si tedy před ní, vzal její nohy a opřel si je o ramena. Při tom musela trochu nazvednou zadek a já viděl, že to hovno má rozmazané po obou půlkách snad až na záda. Chvíli jsme se milovali v této pozici, až jsem začal cítit, že brzo budu. Přesunul jsem se k jejímu obličeji a strčil jí svůj klacek do huby. Martina zběsile sála a rukou si dráždila kundičku. Po chvíli se mi to z koulí začalo drát vzhůru a mohutnými výstřiky jsem do ní pumpoval své sperma.
"Tak tady máš tu mou mrdku. Dělej ty zkurvená podělaná děvko, vyhul ho" vzpomněl jsem si na to o čem říkala, že jí rajcuje. Martina takový příděl nečekala a nestačila to množství polykat a tak jí to teklo koutky ven po tváři. Ve stejné chvíli i ona dosáhla vrcholu. Tělo se jí zmítalo v přívalech orgasmu, až jí můj pták vypadl z pusy. Otíral jsem mojí šťávu o její prsa až jsem vyčerpáním upadl vedle ní na postel.
Martina si navlékla zpět podělanou plenku a odešla do koupelny. Zvědavost mi nedala a šel jsem za ní s tím, zda nepotřebuje pomoc při umývání. Když jsem vešel do koupelny zrovna se začínala sprchovat. Byla ke mě otočená zády a já mohl vidět její bílou prdelku pokrytou vrstvou hoven až rýha mezi půlkami nebyla skoro vůbec vidět. Byl to divný pohled. Ta nádherná křehká dívka tu přede mnou stojí zaneřáděná svými vlastními výkaly. "Chceš pomoc umýt" nabídl jsem se gentlemansky. "Neboj to je dobrý to zvládnu sama, nedělám to poprvé. Když tak zatím udělej kafe."
Odešel jsem do kuchyně a dal vodu do kávovaru. Sedl jsem si na gauč a pustil televizi. Pořad jsem vůbec nevnímal a jen jsem přemýšlel o tom co jsem to proboha poznal za holku. Vím, toužil jsem po dívce, která by se přede mnou počůrala do oblečení, ale pochcávání se na veřejnosti, plenky a pokakávání, to jsem fakticky nečekal. Začínal jsem jí zbožňovat. Netuším, co se v její hlavičce zrodí za další šílené nápady, ale už dneska se na ně strašně těším.
Asi za čtvrt hodiny vyšla Martina z koupelny. Měla na sobě jen tričko a kalhotky. Nalila nám oběma kafe a sedla si ke mě. "Tak a teď je řada na tobě. Doufám, že víš co si včera slíbil."
"Co jsem slíbil, to splním. Jenom nevím co si mám vzít na sebe. Chceš abych to udělal jenom do slipů, nebo si mám vzít ještě něco jiného?"
"Nechám to jenom a pouze na tobě. Chci aby si se cítil dobře, takže si vem co uznáš sám za vhodný."
"A myslíš, že bych to mohl zkusit taky do plenek." Její očka se rozzářila nadšením.
"Jasně. Nasnídáme se a vyrazíme na nákup. Nejdřív si tě, ale musím změřit ať víme jakou velikost máme koupit."¨
Problém byl však v tom, že byla neděle a v žádném supermarketě tohle zboží nevedli. Kdybych byl malé dítě mohli jsme mít plín kolik jsme chtěli. Objeli jsme nonstop lékarny, ale taky smůla. Až pomalu v té poslední sehnala co chtěla. Já jsem se styděl a tak jsem s ní ani dovnitř nechodil, ale najednou vyšla vítězoslavně ven s plnou igelitkou a já věděl, že dnes zažiju pocity malého zaneřáděného batolete. Martina mě řekla, že prodavači nakukala, že ty věci nutně potřebuje pro svého imobilního dědu. "Tak máš tam tři jednorázovky a dokonce jsem ti sehnala igelitové kalhotky. Takže, až budeš připravený řekni si a můžeš začít."
Ani jsme si nestačili všimnout co už je hodin. Zašli jsme tedy do jedné restaurace na oběd. Dali jsme si nějakou minutku, kafe. Když jsme dopili a dojedli bylo něco okolo třetí hodiny. "Tak co ještě se ti nechce na velkou?" zeptala se Martina. "No trochu jo, ale vydržím to."
"Co kdybychom se šli někam projít" navrhla.
"Dobře, a kam?"
"No když jsme tady autem mohli jsme jet za město do parku." Souhlasil jsem a vyjeli jsme.
"Když jsme přijeli, zaparkoval jsem auto, a vyrazili jsme na procházku. Martina mě táhla na nejodlehlejší místo parku, kde nebyla ani noha. Najednou si vlezla za strom vyhrnula si sukni k pasu a povídá "Potřebuju čůrat." Než jsem se na cokoliv zmohl kalhotkami se začal valit prod její zlatavé tekutiny. Martina tu stála a chcala si do kalhotek. Čůrky moči jí stékaly po bosých nohách až k sandálům, kde se tvořila loužička, která se pomalu vsákávala do země. "Jé to je úleva. Nechceš se taky vyčůrat?"
"Potřeboval bych." To kafe se už začínalo ozývat. Stoupnul jsem si ke stromu a vylovil mého ptáka z kraťasů.
"No počkej přece nebudeš čůrat na strom, když tu máš mne. Pojď sem." Nechápal jsem co tím myslí, ale poslechl jsem. Přistoupil jsem čelem k Martině. Vzala si ho ode mě do ruky mé mužství a nasměřovala proud moči na své již pochcané kalhotky. Mířila si přímo na kundičku. "To je krásné, cítit tvoje chcanky. Jsem malá, dvakrát pochcaná holka." Když jsem domočil, požádal mě Martina, abych jí podržel sukni. Sundala si kalhotky, vyždímala je a oblékla si je zpět. Dlouze jsme se políbili. "Myslím že se mi chce kakat." povídám jen tak.
"Tak jedem domů o tohle tedy rozhodně nechci přijít." Šli jsme dál parkem a vraceli jsme se k autu. Domů to bylo tak půl hodiny cesty. Cítil jsem, že tlak v mých střevech je čím dál větší. "Myslím, že budu mít sračku." K Martině to už bylo asi 10 minut jízdy. "Vydržíš to?" zeptala se. "Myslím, že jo, nechci mít posraný auto." Šlápl jsem na plyn a za chvíli jsme stáli před jejím domem. Vyjeli jsme výtahem nahoru a vlítli do bytu. Běžel jsem do koupelny. V břiše mě bublalo jako nikdy. Martina vybalila plenky a já ze sebe začal strhávat svoje prádlo. "Dělej dej sem tu plenku, nebo to pustím jen tak." Cítil jsem, že snad prasknu a pokusil jsem si trochu uprdnout. To jsem však neměl dělat. Jakmile jsem uvolnil svěrač ztratil jsem nad sebou veškerou kontrolu. Kašovitá hmota vylétla z mého konečníku přímo do slip. Martina přestala připravovat plenku a jenom na mě s otevřenou pusou koukala. "No teda Tomáši, ty si se podělal jak malý kluk." Cítil jsem velkou hroudu lepkavé hmoty jak se usadila v mých slipech a koupelnu zaplnil zápach. "Jo právě jsem se zesral." Martina se na mě pousmála a pohladila mě po tváři. "A jak se cítíš?" "Jako batole, jenom ty plenky mi chybějí." "Plenky už nemají cenu, ale vezmi si alespoň ty plastikový kalhotky, ať mě nezaneřádíš byt." Navlékl jsem si tedy přes mé posrané slipy, plastikové kalhotky. Martina si sundala sukni a oblékla tričko. Šáhla do skříně a vyndala svoje průhledné plastikové kalhotky. Oblékla si je přes své bílé počůrané kalhotky, vzala z koupelny staré osušky a odvedla mě do pokoje. Každým krokem se můj náklad rozmazával víc a víc po mém zadku a spadával mezi nohy. V obýváku rozprostřela ty osušky po zemi. Přitiskla se ke mně a začala mě líbat. Její ruka sjela na můj zadek a začala ohmatávat můj příděl v kalhotách. "No pěkně se nám Tomášek pokakal." Zmáčkla moje sračky a raozmazávala je po celém zadku. I moje ruka sjela na její prdelku. "Proč máš i ty na sobě igelit?" zeptal jsem se. "Protože i mě se chce udělat něco neslušnýho." Najednou jsem uslyšel hlasitý mokrý prd. Cítil jsem jak se její kalhotky začínají plnit sračkami až i ona měla obrovskou bouli na její prdelce. Přitulila se ke mně ještě víc a zašeptala.
"Dala jsem nám v restauraci do kafe projímadlo, ale málem jsem neodhadla jak rychle to bude fungovat. Tak teď jsme zaneřáděný oba." Takže ona je taky posraná. Podělanou holku jsem ještě neviděl. Svalili jsme se na zem na ručníky a vášnivě se líbali a rukama rejdili přes posrané prádlo a rozmatlávali si svoje náklady po celém rozkroku.
"Musím čůrat" řekla. "Tak to pusť, miláčku." "Ne tady ne, pojď do koupelny". Šli jsme tedy do koupelny. Martina měla hnědý fleky po celých jejích kalhotkách. I na mých slipech byly pěkné skvrny. Hovna jsem cítil snad všude, hlavně koule jsem měl úplně ulepené od té kaše. Vlezli jsme do vany a sundali igelitové kalhoty. "Jak se ti líbí být pokakaný? Otoč se, ať si tě můžu taky prohlédnout. No nádhera. Já se asi pochčiju blahem." Otočil jsem se k ní a začali jsme se znovu vášnivě líbat. Najednou Martina začala vzdychat a já slyšel jak močí. Rukou jsem zajel na její zadek a s přívalem chcanek znovu roztíral náklad v jejích kalhotkách. Martina jenom sténala a pouštěla si to do posraných kalhotek. Zajela svojí rukou do mého rozkroku a oplácela mě stejnou mincí. "Pusť to taky, pochčij se do toho". Čůrák mi sice stál, a nešlo to moc dobře, ale za chvíli jsem cítil jsem známé mokré teplo. Na slipech se vytvářela mokrá skvrna, která rychle postupovala dolů. Martina roztírala přes zašpiněné slipy mé hovna po celé zadnici. "Jseš skvělej, dělej chčij já ti ho chci vyhonit a udělat se při tom." Vytáhla mého ptáka z kalhot, sedla si na bobek a proudem mých chcanek si polévala obličej a tričko. Když jsem domočil začala mi ho kouřit. Martina si ještě stačila druhou rukou masírovat píču přes kalhotky. To nemůžu vydržet. Posraná holka přede mnou dřepí, kouří mé péro a honí si frndu. V momentě jsem měl božský orgasmus. Stříkal jsem jí semeno po celé tváři a Martina skučela v nepopsatelném blahu. Oba jsme se vyčerpáním svalili do vany. To že jsme své sračky ještě více rozmázly nás už nijak nezajímalo.
Když můj čůrák ochabl pocítil jsem další nutkání k močení. Ani jsem se namáhal nějak změnit pozici, pustil jsem to a jenom sledoval jak nahnědlý proud chcanek opouští mé slipy.
"Ty ještě nemáš dost, ty prasáku" jako naoko se Martina nazlobila. "Jak chceš. Jak by se ti líbilo bejt od hoven celej?" Nečekala na mou odpověď postavila se obkročmo nade mne a začala si sundavat svoje pokaděné kalhotky. Její náklad vypadl na moje břicho. Martina se sehnula a začala tu mazlavou hmotu roztírat až na prsa. Byl jsem v úplném transu a nevěděl jsem co mám dělat. Martina si dala záležet a za chvíli moje tělo změnilo barvu na hnědou. Pak si sundala tričko, a lehla si celá nahá na mě. Vášnivě mě líbala a bylo poznat, že není daleko od dalšího vyvrcholení. "Chci taky cejtit tvoje sračky." Vyměnili jsme si tedy pozice a i já si sundal své teď již totálně hnědé slipy. Vylovil jsem z nich svoje nadělení a začal Martině oplácet stejnou mincí. Velkou pozornost jsem věnoval jejím prsou. Roztíral jsem tu kaši a masíroval obě nádherné kozičky. Martina si omyla ruku a začala si honit kundičku. Najednou jsem zjistil, že se mi chce znovu srát. "Lásko, já musím zase kadit". "Jo, vyser se, vyser se na mě, na tu zasranou kurvu, dělej a otoč se ať to můžu vidět." Poslechl jsem tedy příkaz a postavil jsem se nad ní k jejím bokům. Ani jsem nemusel moc zatlačit a už to ze mě zase padalo. Hovna dopadala na její břicho a slabým proudem chcanek jsem zkrápěl její přirození. Martina se masturbací přiváděla k dalšímu šílenému orgasmu. Její tělo se zmítalo v nepopsatelných záchvěvech slasti. Stál jsem nad tou nádhernou, blahem napolo mrtvou ženou a nevěřícně zíral na spoušť, kterou jsme udělali. Celá naše těla i vana byly pokryty mazlavou vrstvou zapáchajících výkalů.
Při sprchování mě Martina prosila, abych jí odpustil to dnešní odpoledne, neboť prý netušila v jaké orgie se to zvrhne. Když je sama má prý pouze ve zvyku se pokakat, počůrat, a udělat si potěšení. Při pohledu na mé plné kalhoty však ztratila úplně rozum a dopadlo to tak jak dopadlo. Pravdou bylo, že tohle jsem nečekal ani já. Ve chvíli, kdy začala rozmazávat svoje hovna po mém těle jsem si myslel, že se pozvracím. Musím však uznat, že posléze se mi tahle hra zalíbila a vlastně jí nemám ani co odpouštět. "Jestli chceš můžeme si to někdy zopakovat." řekl jsem.
"Ano, už teď se na to těším".

Vzhledem k tomu, že jsem zítra odjížděl na tří denní služební cestu, dohodli jsme si další rande na středu a já odjel domů připravit si věci na cestu.

Žádné komentáře: